ЗДО №7, Дубно
Рівненська область, Дубенський район

Методична скарбнича

Анкетні та службові відомості

  РЕДЬКО НАТАЛІЯ ЛЕОНІДІВНА – вихователь-методист закладу дошкільної освіти

Дата народження:     22.01.1970р.

Освіта: вища

Який заклад і коли закінчила: РДПІ, 1997р.

Спеціальність за дипломом: викладач дошкільної педагогіки і психології, вихователь.

Посада: вихователь-методист

Стаж педагогічної роботи: 31 рік

Стаж роботи на даній посаді: 14 років

 Результат  атестації: підтверджено «Спеціаліст вищої категорії», присвоєно  звання «старший вихователь»

 

Модель ігрового предметно-розвивального  середовища ЗДО №7 м.Дубна

                                                               станом на 23.09.2023р.

 

Вікові групи

Назви розвивальних центрів

І молодша група

1. Сюжетних ігор                   9. Маніпулятивних ігор

2. Будівельних ігор                10. Маленькі українці

3. Дидактичних ігор              11. Любим книгу

4. Ігор з піском і водою

5. Рухової активності

6. Живої природи

7. Театралізованої діяльності

8. Усамітнення

ІІ молодша група

1.Сюжетних ігор                         7.Емоцій

2.Будівельних ігор                      8.Краси і охайності

3.Дидактичних ігор                    9.Усамітнення

4.Логічних ігор                           10.Любим книжку

5.Мистецької діяльності             11.Маленькі українці

6.Театралізованої діяльності      12.Рухової активності

Середня група №1,№2

1.Сюжетних ігор              8.Відпочинку

2.Будівельних ігор           9.Маленькі українці

3.Дидактичних ігор         10.Краси і охайності

4.Логічних ігор                 11.Емоцій

5.СХД                                12.Намистинки роботи

6.Рухової активності        13.Куточок читача

7.Живої природи              14.Ряжання

Старша група №1, №2

1.Сюжетних ігор                     8.Відпочинку

2.Будівельних ігор                  9.Маленькі українці

3.Дидактичних ігор               10.Краси і охайності

4.Логічних ігор                      11.Емоцій

5.Театраліована діяльність 12.Дослідницько-природничий

6.Народознавства                   13.Любим книжку

7.Рухової активності              14.СХД

 

 

Моє Дошкілля

Що для мене дошкілля?

Це, напевно, життя…

Це недоспані нічки і проблеми буття

 

Що для мене дошкілля?

Це, напевно, краса…

Це дитячі усмішки, заняття, свята.

Що для мене дошкілля?

Це професія, справа, душа..

Те, без чого немає життя!

 

    План роботи методичного кабінету ЗДО №7 на 2023-2024 н. р.

Створення науково  методичного осередку для педагогів і батьків

 №
п/п

 Зміст роботи

 Термін

 Відповідальні

 Примітка

1.

Моніторинг нормативно – правової бази, нових актів у галузі освіти.

 до 15. 08.23

 вихователь – методист

 

2.

Розробити проект «Річного плану роботи ДНЗ  на 2023-2024 навчальний рік.

 до 15.08. 23

 вихователь – методист

 

3.

Скласти орієнтовний режим дня та розробити розклад організованої освітньої діяльності на навчальний рік для всіх вікових груп.

 до 01.09.2023

 вихователь – методист

 

 

 

5.

Опрацювати Інструктивно – методичних рекомендацій МОН України   «Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2023-2024 навчальному році» з метою забезпечення педколектив комплексними та парціальними програмами.

 до 09.2023

 Вихователь-методист

 

6.

Забезпечення педагогічного колективу необхідною науково-методичною літературою, нормативно-правовими актами з питань організації освітнього процесу в ДНЗ у новому навчальному році.

 09.2023

 методист

 

7.

Ознайомити педагогів закладу з правилами внутрішнього розпорядку, посадовими інструкціями, графіком роботи.

 постійно

 методист

 

8.

Ознайомити  педагогів закладу з новими правилами, щодо атестації педагогічних працівників у 2020 – 2021 навчальному році.

 09.2023

 методист

 

9.

Складання планів вивчення педагогічної діяльності вихователів, які атестуються.

 до 25. 10.24

 методист

 

10.

Створення інформаційного «банку даних» про нові чинні програми та методичні технології, методичні розробки, навчальні посібники.

 протягом року

 методист

 

11.

Ведення каталогу новинок періо-дичної преси та методичної літератури на допомогу педагогічним працівникам та батькам.

 протягом року

 методист

 

12.

Використання та впровадження  матеріалів фахової преси в освітньому процесі з дошкільниками.

 постійно

 методист

 

13.

Сприяти інформаційному наповненню сайту закладу.

 постійно

 методист

 

14.

Діагностично – прогностична робота з педагогами :

  • Анкетування для визначення педагогічної майстерності;
  • «Гуртуємо команду»
    (Чи все гаразд у нашому колективі?); (Ненасильницьке спілкування )
  • Консультативно – просвітницька допомога  педагогам за  пріоритетними напрямками та за запитами.

 протягом року

 методист

 

15.

Поповнення тематичних папок:

 «Позитивне ставлення до себе та інших – запорука здоров’я»; 

 «Українські традиції»; 

«Щастя нації – мета освіти»

 «Дозвольте увійти, або як допомогти дитині соціалізуватися.»

«Батьківська сторінка» – «Малюк іде до дитсадка»; «Співпраця без конфліктів», «Культивуємо спілкування без тиску», Створити тематичний фотоальбом.

 щоквартально

 методист

 

16.

«Рідне місто ти вивчай, люби його, про нього дбай»

 протягом року

 методист

 

17.

 Підготувати методичні рекомендації:

  • Лідерство – риса активних, або як плекати лідерів змалку
  • «Педагогіка ніжності»
  • До першого класу – без стресу

 протягом року

 методист

 

18.

Поповнення новими матеріалами папки «Сучасні інноваційні технології навчання рідної мови  дітей дошкільного віку»

 протягом року

вихователь – методист

 

19.

Добірка матеріалів на допомогу  педагогам «Моніторинг фізичного розвитку»; «Все про сучасне заняття».

 жовтень – листопад.

методист, педагоги

 

20.

Добірка матеріалів для роботи консультативного бюро для батьків «Становленння мовленнєвої особистості дитини»

 жовтень

методист, педагоги

 

21.

Оформлення тематичних виставок,  стендів, оглядів методичних посібників згідно плану роботи

 протягом року

 методист

 

22.

Забезпечувати  участь педагогів закладу  у районних, обласних та Всеукраїнських конкурсах та акціях,  громадських заходах.

 протягом року

 завідувач, методист

 

Зміцнення матеріальної бази методичного кабінету. 

1.

Поповнення обладнанням  розвивальних осередків груп відповідно до віку дітей та вимог БКДО і програми.

протягом року

методист, педагоги

 

2.

Поновлення матеріалів методичного куточка.

 протягом року

методист, педагоги

 

3.

Обладнання куточка  атестації педагогів.

 жовтень

методист

 

4.

Поповнення методичного кабінету матеріалами кращих досвідів роботи колег ДНЗ району, області, України.

протягом року

методист, педагоги

 

5.

Продовження роботи зі створення на базі методичного кабінету відеотеки педагогічного надбання та кращих досвідів роботи педагогів.

 протягом року

методист, педагоги

 

6.

Створення презентацій (слайд-шоу) кращих заходів та форм роботи з дітьми і дорослими.

 протягом року

методист, педагоги

 

7.

Систематизація   конспектів занять з українознавства, краєзнавства.

протягом року

методист, педагоги

 

8.

Оформити підписку та систематизувати картотеку журналів: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога»,  «Джміль»,  «Вихователь-методист дошкільного закладу».

листопад

методист, педагоги

 

9.

Поповнення фонду:

  • Інструктивно – методичні, директивні документи.
  • Методична, довідкова, наукова література.

протягом року

методист, педагоги

 

10.

Продовжити створювати  добірку нових репродукцій художніх картин

протягом року

методист, педагоги

 

11

Розробка методичних рекомендацій з питань наступності  в освітньому  процесі.

 ІІ кв

методист

 

12.

Збір кращих конспектів занять, зразків календарних і перспективних планів навчально-виховної роботи.

 листопад

методист, педагоги

 

13    .

Збір кращих сценаріїв свят, розваг та дозвіль для дошкільників різних вікових категорій.

протягом року

методист, педагоги

 

14.

Дообладнання в методичному кабінеті розвивального осередка «Азбука безпеки дошкільника». Придбання нового навчально-демонстраційного матеріалу та посібників з проблеми.

 протягом року

методист, педагоги

 

15.

Придбання папок для комплектування фахової періодичної преси та номенклатури справ вихователя-методиста.

 протягом року

методист

 

16.

Придбати флеш накопичувач для зберігання методичних, навчальних  матеріалів на електронних носіях.

 протягом року

 методист

 

17.

Створити альбоми і постійно їх поповнювати фото та відеоматеріалами  для розміщення на тематичній сторінці закладу на порталі «фейсбук».

постійно

педагоги

 

 

Порадник для батьків

Секрети вдалої взаємодії з малюками

Емоційно спілкуйтеся

Дитина відчуває емоції від народження. Дослідження свідчать, що вона реагує на лагідний голос мами ще в утробі. У перші місяці життя немовля розрізняє навіть відтінки емоцій дорослих. Зауважте, що сповнена любові взаємодія з близькими людьми – необхідна умова соціального, емоційного та розумового розвитку дитини. Тож протягом усього раннього дитинства важливо не так те, що роблять батьки, як те, що роблять батьки, як те, як вони спілкуються з дитиною та між собою. Якщо до дитини ніхто не звертаються, не усміхається, не реагує на її радість чи плач, не показззує їй іграшок, не співає пісень, не грається з нею, то тим   самим дорослі позбавляють її умов для розвитку  . Адже дитина втрачає зв’язок  із навколишнім світом і людьми.

Навчайте любити

Ваша дитина  має знати, як сильно ви її любите. Не давайте їй плакати на самоті: присядьте, щоб бути з дитиною на одному рівні, обійміть її, дивіться в очі й лагідно розмовляйте. А немовля беріть на руки, притискайте до себе, наспівуйте йому. Дитина має бачити ваше усміхнене обличчя й чути лагідний голос. Це заспокоює її    та допомагає відчувати свою важливість і довіру до світу. Тож, щоб закласти  в дитині основу позитивного сприймання світу, уміння любити й розуміти інших, насамперед навчіться розуміти її та вчасно реагуйте на ті сигнали, що вона вам подає.

Схвалюйте та заохочуйте

Допоможіть дитині позитивно сприймати себе. Якщо ви самі вважатимете, що у вас хороша й розумна дитина, то вона й поводитиметься гарно. Уникайте практики, коли на дитину звертають увагу, лише коли вона чинить щось                погане або допускає помилки. Помічайте  та схвалюйте гідні вчинки та гарну поведінку. Авансуйте позитивну оцінку й висловлюйте впевненість у прийнятній  поведінці в майбутньому. Це  заохочує дитину виправдати ваші  сподівання й чинити саме так, як ви від неї очікуєте. Від вашого ставлення до дитини залежить, якою вона буде.

Виховуйте самостійність

 Після року діти стають незалежнішими та самостійнішими. Вони вже намагаються самостійно їсти, одягатися, обирати. Заохочуйте таку незалежність, адже це позитивний крок у процесі розвитку. Покажіть  дитині,

як виконувати  певну дію   самотужки. Створюйте умови, за яких ваша дитина робитиме сама все, що може зробити: мити руки,  розкласти столові прибори та серветки, прибрати і столу,  повісити на вішачок одяг,  доглядати за домашніми улюбленцями тощо. Дайте їй відчути свою важливість і відповідальність а те, що вона може зробити сама.

Визначте сталий порядок

              Розвиток особистості та усвідомлення власного Я починається вже з перших моментів життя. Важливу роль у цьому  відіграє мовлення, коли дитина вже може висловити свої бажання та почуття. У дитини розвивається  потреба в самостійності, і вона часто стає некерованою і неслухняною. Прості повсякденні справи, такі як сон, їжа, одягання, можуть стати приводом для постійних суперечок. Тому одразу виначте сталий і передбачуваний порядок виконання повсякденних дій. Пояснюючи дитині, чого ви від неї хочете, говоріть простою мовою. А коли пояснюєте, чого робити не можна, завжди повідомляйте і про те, що робити можна.

Демонструйте впевненість

Світ, у якому зростає маленька дитина, має бути усталеним, передбачуваним і безпечним. Але в житті часто відбуваються зміни – подорожі, зміна житла, вступ до дитячого садочка тощо. І в цей день дитині потрібні особлива увага та допомога, щоб швидко й безболісно адаптуватися до нового оточення, умов і вимог. Проте самі за будь-яких змін залишайтеся спокійними і терплячими, спілкуйтеся з дитиною лагідним і заспокійливим голосом, демонструйте свою впевненість, що дитина впорається з усіма складнощами.

Будьте готові до непокори

 На третьому році життя у дитини починає закладатися усвідомлення суспільних норм поведінки. Незважаючи на те, що вона вже знає, що можна і чого не можна робити, її бажання часто виявляються сильнішими. Дитина може відверто не підкоритися сімейним чи суспільним правилам. Не дозволяйте їй керувати вами. Демонструйте дитині, що ви розумієте її бажання і наміри, але наполягайте на бажаній поведінці. Переконайтеся, що правило, якого не дотрималась дитина, відповідає конкретній вимозі чи ситуації, і що  самі ви  послідовно його дотримуєтеся. Запевніть дитину, що ви розумієте її почуття, проте щодо вимоги дотримуватися встановлених правил дійте авторитетно та впевнено і домагайтеся їх виконання.

 

Річний звіт про діяльність закладу дошкільної освіти №7 комбінованого типу Дубенської міської ради за 2022-2023 навчальний рік

Відповідно до річного плану роботи ЗДО, з метою виконання Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», успішної реалізації завдань реформування освітньої системи, оптимізації освітнього процесу, розвитку творчої активності педагогів, результативного впровадження в практику роботи ЗДО досягнень психолого-педагогічної науки, нових технологій,  керуючись «Положенням про міський методичний кабінет», діяльність методичної служби упродовж 2022-2023 навчального року спрямовувалася на вирішення методичної проблеми: «Формування екологічної свідомості та культури, як складової гармонійного розвитку дитини дошкільного віку» та на виконання таких ключових завдань:

-   формуванню соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку;

-  удосконаленню форм роботи щодо формування комунікативно-мовленнєвої компетентності шляхом впровадження  інноваційних методик та технологій;

- сприянню розвитку основ патріотичної свідомості дошкільників з високими морально-духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно - патріотичного виховання;

- узагальненню рівня сформованості екологічної свідомості, навичок практичного життя, готовності до взаємодії з навколишнім світом.

Протягом 2022-202   навчального року методична робота  проводилась таким чином, щоб сформувати професійну компетентність, збагатити інтереси, задовольнити духовні і професійні потреби педагогів.

Методична робота з педагогічними кадрами у 2022-2023 навчальному році  спрямована на підвищення професійного рівня педагогів.

№ з/р

Вид діяльності

Планова кількість педагогів

Фактична кількість педагогів

%

1.

Атестація

5

5

100

2.

Курси підвищення кваліфікації

4

4

100

3.

Самоосвіта

18

18

100

4.

Участь (он-лайн) у підготовці та проведенні методичних заходів

18

18

100

6.

Відвідування (он-лайн) міських шкіл професійного зростання молодих педагогів

5

5

100

7.

Відвідування методичних заходів Центру професійного розвитку педагогічних працівників

7

7

100

Важливе   місце  в  системі  методичної  роботи з  педагогами  посідали педагогічні години, які проводилися щовівторка, на яких розглядалися питання як теоретичного так і практичного характеру. Це і навчально-методичне консультування педагогів, огляд новинок періодичної  літератури, «круглі столи», тренінги, ділові ігри, аукціони ідей, майстер-класи, звіти про проходження педагогами курсів підвищення кваліфікації, про відвідування міських методичних заходів, про самоосвіту, дискусії, захист проектів, методичні турніри тощо.

Спрямовуючи  освітній процес на  виконання пріоритетних завдань, адміністрацією  сплановані та проведені протягом навчального року такі форми методичної роботи,  як  засідання педагогічних  рад:  «Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку» (листопад),  «Музично –театралізована діяльність в закладі дошкільної освіти» (лютий), семінар-практикум «Створення духовно-морального простору як основи становлення особистості дошкільника та підґрунтя національної свідомості» (жовтень,грудень, лютий); міні-тренінг «Психологічне забезпечення адаптаційного періоду» (вересень 2022р.); відкриті покази

-особливості проведення занять з освіти для сталого розвитку «Українські страви»

-формування національно-патріотичних почуттів засобами музики, музичний квест «Подорож у Карпати»

-семінар-тренінг «Використання  арттехнологій у роботі педагога ЗДО»

-використання технологій STREAM-освіти в практику роботи закладу дошкільної освіти «Про корисні апельсини-насолоду для дитини»

-виховання любові до рідного краю засобами художньої літератури;

-проведено тематичні тижні, дні: Тиждень рідної мови, Тиждень безпеки дитини, Тиждень психології, День миру, Дошкілля, української хустки, вищиванки, День води, День Чорнобильської трагедії, День Здоров’я, День пам’яті та примирення.

-оформлення комплектів пам’яток по духовно-моральному вихованню, пам’яток для батьків щодо підготовки дітей до шкільного навчання; оновлення та поповнення інформації на сайті закладу дошкільної освіти (січень - травень 2022р);  

- педагогічні читання на тему «Славетні українці: мудрість виховання» (щомісяця);

-майстер-класи;

 ділові ігри та інші форми методичної роботи.

Інноваційна діяльність нерозривно пов’язана з впровадженням інноваційних технологій з прогнозованим результатом. У 2022-2023 навчальному році здійснювалося вивчення та впровадження таких інноваційних технологій: «Виховання казкою» Л. Б. Фесюкової (вихователь молодшої групи Семенюк Г.М.), «Розвиток творчих здібностей дітей молодшого  дошкільного віку на заняттях з малювання» Л.Шульги (вихователь старшої групи №2 Муха Н.В.),  «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» (вихователь середньої групи №2 Стець І.Р), «Вивчення віршів за опорними схемами» С.М. Лисенкової (вихователь старшої групи №2 Зірук С.О.), «Методика елементарного музикування» Карла Орфа (музичний керівник Кирилюк М.С.). Впровадження інноваційних технологій дала можливість педагогам творчо підійти до визначення шляхів реалізації завдань дошкільної освіти, що забезпечує високу продуктивність діяльності дітей. Під час організованої діяльності діти творчі, емоційні, сприймають і вирішують різноманітні пізнавальні та проблемні завдання, активно відповідають на запитання, можуть самостійно робити висновки та узагальнення, висловлювати свої судження. У методичному кабінеті закладу дошкільної освіти поповнено «банк» інноваційних технологій, які впроваджуються в практику роботи, розроблені картки інновацій та нововведень з визначенням проблеми, цілей та прогнозованих результатів.

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу  придбано новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, які шляхом самоосвіти педагоги опрацьовували протягом навчального року.

В ЗДО складено перспективний план проходження атестації та підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2022-2026 роки, план заходів по проведенню атестації педагогічних працівників  на 2022-2023 навчальний рік, визначений день тижня – п’ятниця, як атестаційний день – день проведення засідань атестаційної комісії, звітів педагогів, що атестуються. Згідно перспективного плану проведення атестації у 2022 р. до атестаційної комісії не було подано заяв педагогічних працівників  щодо чергової (позачергової) атестації.

Всі педагоги закладу підвищують свій фаховий рівень, працюючи над самоосвітою. Тематика самоосвіти визначається самими педагогами з урахуванням потреб освітнього процесу (через  анкетування) та рівня їхньої підготовки. Про виконану роботу, протягом 2022-2023 н.р., кожен педагог звітував усно на педагогічних годинах та письмово у травні місяці. Показниками ефективності самоосвіти, перш за все, стали якість організованого педагогами освітнього процесу і їх професійно-кваліфікаційний ріст. З метою підвищення кваліфікації, педагоги відвідували міські методичні об’єднання, онлайн-семінари .

Методична  робота спрямована на вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу педагогів; підвищення педагогічної культури; розвиток спеціальних умінь та навичок; формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності; створені належні умови для підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника на принципах доступності, індивідуалізації, диференціації та безперервності. Наповнення методичного кабінету відповідає вимогам: інформативності, змістовності, доступності та задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні. Матеріали

 

 

 

поповнювалися  відповідно до завдань, які реалізовувалися  колективом ЗДО протягом  2022-2023н.р.

При реалізації завдань плану роботи в  ЗДО №7 проводилась чітка, систематична робота з метою формування у дошкільників знань, умінь, навичок відповідно до їх вікових особливостей та вимог  програми розвитку  дітей дошкільного віку «Українське дошкілля». Велика увага приділялась спрямуванню зусиль педагогічного колективу на реалізацію сучасного особистісно-орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість.

Для якісної реалізації  основного  завдання за минулий навчальний рік: проведено тематичне вивчення «Стан роботи з національно-патріотичного виховання», за результатами якого  виявлено, що даному питанню приділялась належна увага, проте необхідно     використовувати дидактичні ігри, вправи з національно-патріотичного виховання для індивідуальної роботи з дітьми, різноманітні інноваційні технології та методики. За результатами тематичного вивчення « Рівень сформованості патріотичних почуттів засобами музики»  (лютий, 2023 року), можна зробити висновок, що у закладі створені належні умови для створення умов формування в дошкільників патріотичних почуттів засобами музики .  

З метою відстеження динаміки зростання якісних показників кожної дитини (групи в цілому) впродовж навчального року проведено два зрізи знань дітей (на початок та на кінець року). Ці дані є вихідним матеріалом для планування індивідуальної роботи з дітьми. Зокрема, для визначення шляхів та форм надання допомоги тим дітям, які мають труднощі у спілкуванні та засвоєнні знань, а також для своєчасного виявлення і подальшого розвитку нахилів і здібностей кожної дитини. Порівнюючи з початком навчального року, в усіх вікових групах спостерігається динаміка покращення рівня знань, умінь та навичок з усіх розділів  програми «Українське довкілля». Збільшилась кількість дітей, які добре засвоюють програмовий матеріал на заняттях, уміють застосовувати знання на практиці, здатні до інтенсивної розумової діяльності, організовані, уміють зосередитись, старанно виконують завдання, долають труднощі, розуміють вказівки дорослого з першого подання.

 Суттєвим напрямом роботи закладу дошкільної освіти і школи є онлайн просвіта батьків, співпраця з родинам вихованців. Протягом року родини отримували теоретичну і практичну допомогу у підготовці дитини до школи. В усіх старших групах педагогами створена інформаційно-педагогічна бібліотека для батьків щодо підготовки дітей до школи, оформлені стенди, журнали та папки-пересувки з даної теми.

В методичному кабінеті підготовлено ряд тематичних папок: «Методичні засади готовності дитини до шкільного навчання», «Психологічна готовність дитини до шкільного навчання», «На допомогу батькам майбутніх першокласників»,  які містять в собі практичні матеріали та поради для батьків, контрольні запитання і завдання щодо готовності дитини до школи; створено інформаційно-педагогічну бібліотеку порад, рекомендацій для батьків щодо підготовки дітей до шкільного навчання. Всі ці заходи утворюють простір для реалізації в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу і початкової школи єдиної, динамічної та перспективної системи, спрямованої на розвиток, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів.

В 2023 році до школи йде 52 випускники  ЗДО №7. Вихователі старших груп Андрощук В.А., Горбатюк Н.М., Зірук С.О., Верещук Т.С. належну  увагу приділяли розвитку пізнавальних процесів, зв’язного мовлення, формуванню  мотиваційної готовності до навчання в школі. Протягом всього навчального року в закладі дошкільної освіти  не достатньо проводилась робота з обдарованими дітьми.  У зв’язку з воєнним станом в країні і режимом роботи з 7.30год до 14.00 год неможлива була  організація роботи гуртків, спрямована на розвиток творчих здібностей та обдарованості дошкільників.

Важливою складовою успішної роботи закладу дошкільної освіти щодо реалізації пріоритетних завдань є співпраця колективу ЗДО з батьківською громадою. Педагогічним колективом створено всі умови для максимального задоволення запитів батьків вихованців щодо їх виховання та навчання. Батьки є повноправними учасниками освітнього процесу в ЗДО.

Проводилася он-лайн співпраця з батьками. Сьогодні батьки є однодумцями, рівноправними учасниками педагогічного процесу. Вихователі он-лайн спрямовували самоосвіту батьків з різних питань, стимулювали їх прагнення і вміння поповнювати свої педагогічні знання. У процесі спілкування з батьками вихователі намагалися створити атмосферу довіри,  враховувати особливості кожної родини.

Потужним інформаційно-просвітницьким джерелом є сайт , на якому кожен бажаючий може ознайомитись з цікавими матеріалами з життя вихованців закладу та ознайомитись з консультаціями, порадами, рекомендаціями з навчання та виховання дошкільників («Наступність ЗДО та ЗОШ», «Місток порозуміння з батьками», «Булінг в ЗДО – міф чи реальність», «Прозорість та інформаційна відкритість закладу», «Методична скарбничка», «Інклюзивна освіта», «Музичний калейдоскоп», «Громадянське виховання», «Безпека життєдіяльності та цивільний захист»).

 

Логін: *

Пароль: *