ЗДО №7, Дубно
Рівненська область, Дубенський район

Організація харчування в ЗДО

IV ТИЖДЕНЬ

Понеділок

Каша «Янтарна»(із пшона з яблуком)

Соус сметанний

Хліб житньо-пшеничний з тв..сиром

Сік

 

Суп «Харчо» із сметаною  

Рулет рибний

Макарони відварні з сиром твердим

Салат з капусти

Салат з солоних огірків з цибулею

Компот із свіжих фруктів (з яблук)

Хліб житньо-пшеничний

Горошок овочевий відварний

Чахохбілі з куркою

Картопляне пюре

Какао

Вівторок

Гуляш з курятини

Каша «Булгур» розсипчаста

Салат вітамінний

Чай (трав’яний) з лимоном

Хліб житньо-пшеничний з сиром твердим

Суп квасолевий

Голубці ліниві з курячим м’ясом

фрукти свіжі 

Хліб житньо-пшеничний

Запіканка манно-сирна

Соус сметанковий

Кефір 2,5%/Йогурт

Свіжі фрукти

Середа

Омлет

Каша в’язка пшенична з морквою

Капуста тушкована

Компот із свіжих фруктів (з яблук)

Хліб житньо-пшеничний з сиром твердим

Хліб житньо-пшеничний

Суп гороховий з грінками

Вареники з курячим м’ясом

Салат із капусти з зеленим горошком

Сік

 

Кнелі із курятини з рисом  в сметанно-томатному соусі

Салат з буряком та сухариками 

Чай

Фрукти свіжі

 Хліб житньо-пшеничний

Четвер

Котлета рибна любительська

Каша рисова 

Фрукти свіжі (яблуко)

Салат з моркви

Хліб житньо-пшеничний  з

Суп польовий із сметаною

Гречаник м’ясний з яловичини

Бобові з цибулею (горох лущений)  Салат із свіжої капусти

Огірки солоні

Фрукти свіжі (яблука)

Хліб житньо-пшеничний

Сирне суфле

Соус сметанний

Кефір 2,5%

Свіжі фрукти   

П’ятниця

Кури з яблуками в сметані

Каша гречана в’язка 

Компот із суміші сухофруктів

Банан

Хліб житньо-пшеничний з тв..сиром

Борщ український  зі  сметаною

 Суфле м’ясне (зі свинини) з овочами

Каша перлова в’язка 

Кисіль із апельсинів

Хліб житньо-пшеничний

Суп молочний з макаронами  

Салат із вареного буряка та сухариків

Яйце варене

Компот із суміші сухофруктів

ІІІ ТИЖДЕНЬ

Понеділок

Макарони з тв.сиром

Морква тушкована з родзинк Фрукти свіжі

Сік

Суп селянський з перловою крупою та сметаною

Рулет рибний

Каша гречана розсипчаста

Салат з кв.огірків

Салат з капусти, моркви та яблук

Компот із свіжих фруктів (з яблук)

Хліб житньо-пшеничний

Котлета натуральна з філе курки панірована в  сухарях

Картопляне пюре

Ікра бурячкова

Какао

Хліб житньо-пшеничний

Вівторок

Курка тушкована в сметані

Каша кукурудзяна з сиром твердим

Салат з буряка

Сік

Хліб житньо-пшеничний

Борщ полтавський з галушками і сметаною

Плов з куркою

Салат з моркви та часнику

Компот із яблук

Хліб житньо-пшеничний

Вареники ліниві з сметанний соус

Кефір

Салат вітаміний

 

Середа

Тюфтелька рибна в сметанно-томатному соусі

Каша ячна розсипчаста

Салат з зеленого горошку з цибулею

Салат із солоних огірків з цибулею

Хліб житньо-пшеничний  Хліб житньо-пшеничний з сиром твердим

Фрукти свіжі

Чай

Суп з сочевиці з м’ясною фрикаделькою

Макароник з м’ясом

Салат з буряка

Фрукти свіжі (банани)

Хліб житньо-пшеничний

Морква з родзинками

Яйце варене

Каша молочна пшоняна

Фрукти свіжі (

Кисіль яблучний

Четвер

Курка по-італійськи (підлива)

Каша булгур розсипчаста  Салат  з св..капусти

Компот із суміші сухофруктів

Хліб житньо-пшеничний з твердим сиром

Свіжі фрукти

Суп із сочевиці з м'ясною фрикаделькою

Макаронник з м'ясом яловичини

Салат з буряк тушкований з цибулею

Хліб житньо-пшеничний

Сік

Пудинг сирно-морквяний

або соус фруктовий (з малини замороженої)

або сметанний соус

Йогурт

Фрукти свіжі

 

П’ятниця

Салат з варених овочів

Омлет

Каша вівсяна в'язка

Какао

Хліб житньо-пшеничний

Хліб житньо-пшеничний з тв..сиром

Борщ Український

Макарони

Пудинг із курятини

Фрукти свіжі

Хліб житньо-пшеничний

Ікра бурячкова

Биточок курячий рублений

Каша рисова

Фрукти свіжі

Чай трав’яний

 

ІІ ТИЖДЕНЬ

 

Сніданок

Обід

Вечеря

Понеділок

Каша гречана розсипчаста

Гуляш курячий

Ікра з моркви/салат з солоних огірків

Компот із плодів сушених  

Хліб житньо-пшеничний з тв..сиром

Суп болгарський зі сметаною

Картопляне пюре

Фіш боли в томатному соусі

Капуста тушкована/салат «вітамінний»

компот із свіжих фруктів(з яблук)

Хліб житньо-пшеничний

Нагетси з м’яса курки

Каша пшенична в'язка

Буряк  припущенний з сметані.

Йогурт 1,5%

Свіжі фрукти

Вівторок

Варене яйце

Ризотто з зеленим горошком та твердим сиром

Капуста  тушкована/салат зі свіжої капусти та моркви

 Кефір

Хліб житньо-пшеничний

 

Борщ Український з сметаною

Болоньєзе (зі свинини)

Макарони з маслом

Салат з моркви/сол.огірок

компот із свіжих фруктів (яблук)

Хліб житньо-пшеничний

Оладки курячі

Картопля запечена скибочками (з вареної)

Салат з буряка

Какао

Середа

Курка по-італійськи (підлива)

Каша ячна

Морква тушкована з зел.гор

Сік

Хліб житньо-пшеничний

фрукти свіжі (яблука)

Суп-харчо

М'ясо відварне в кисло-солодкому соусі (свинина)

Каша перлова

Ікра бурячкова

Компот із плодів сушених

Хліб житньо-пшеничний

Пудинг сирно – манний

Соус сметанний (на молоці)

Чай

Фрукти свіжі (банани)

 

Четвер

Суп молочний вівсяний

Морква тушкована в сметані  

Кисіль із апельсинів/або малини

Хліб житньо-пшеничний з сиром твердим

Фрукти свіжі

Суп український з галушками

Рисова каша

Суфле рибне

Салат з буряком та цибулею

Компот із свіжих фруктів (з яблук)

Хліб житньо-пшеничний

Гратен "Зебра" (запіканка сирна з какао) та сметаною

Соус сметанний

Фрукти свіжі (банани)

Компот із плодів сушених

П’ятниця

Биточок рублений курячий

 Каша кукурудзяна

Салат з моркви цибулі зел .гор  

Какао

Хліб житньо-пшеничний

 

Суп із сочевиці

Плов з м'яса курки

Пюре морквяно-бурякове

 Сік

Хліб житньо-пшеничний

Суфле яєчне

Каша пшенична  з цибулею

або капуста смажена в сухарях (з білокачанної капусти)

Фрукти свіжі (банани)

Чай   травяний

І ТИЖДЕНЬ

 

Сніданок

Обід

Вечеря

Понеділок

Макарони з тв.сиром

Салат з моркви та зел.гороку

Яйце варане

Чай

фрукти свіжі  

Суп вівсяний

Рибна паличка з яйцем

Картопляне пюре

Капуста тушкована/салат з свіжої капусти 

Сік

Хліб житньо-пшеничний

Котлета рублена з курятини

Каша гречана розсипчаста

Салат з буряком

Напій лимрнний

Хліб житньо-пшеничний

Вівторок

Ікра бурячкова

Тюфтелька куряча (з овочами)

Каша ячна розсипчаста 

Кефір

Хліб житньо-пшеничний

Суп овочевий зі сметаною

Мафіни з овочами та твердим сиром

Плов з родзинками

Свіжі фрукти

Хліб житньо-пшеничний

Пудинг сирно - яблучний

Соус із сухофруктів (кураги)

Морква тушкована в сметані Какао на молоці

Середа

Горошок зелений з цибулею

Гуляш курячий

Каша пшенична розсипчаста з цибулею 

Йогурт 1,5%

Фрукти сезонні(яблуко)

Суп з квасолевий

Шніцель зі свинини

Картопля запечена скибочками (з вареної)

Буряк, тушкований в  сметанному соусі

Хліб житньо-пшеничний

 

Каша молочна пшоняна

Банан

Компот з сухофруктів

Хліб житньо-пшеничний з тв..сиром

Четвер

 

Сирники рожеві (з морквою)

Банан

Соус сметанний

Чай (трав’яний)

Борщ український

Нагетси курячі

Макарони відварені з овочами

компот із свіжих фруктів (з яблук)

Хліб житньо-пшеничний

Кнелі з курятини в соусі  Капуста тушкована/салат зі свіжої капусти

Какао

Хліб житньо-пшеничний

П’ятниця

Омлет з морквою

Плов з рису та фруктів

Напій лимонний

Банан

  Хліб житньо-пшеничний

Суп  гороховий  з грінками

Каша гречана

Хек припущений у молоці

Буряк тушкований з  чорнослив   

компот з св..фрутів

 

Банош по-гуцульськи з сиром твердим

М’ясо курки в сметані

Капуста тушкована/салат з свіжої капусти

Сік фр.

Хліб житньо-пшеничний

 

Витяг з наказу

ЗДО №7 м. Дубно

28 серпня 2023р                                                                                            № 55

 

Про створення комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини в ЗДО №7

на 2023 – 2024 нр

 

 

 

Відповідно до пунктів 4.4.-4.6. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони  здоров’я України від 17.04.2006 №298/227 ( із змінами), Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»з метою забезпечення ефективного оцінювання якості продуктів харчування та продовольчої сировини, які постачають до закладу дошкільної освіти , 

НАКАЗУЮ:

1.Створити комісію з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини на 2023   рік у складі:

Голова комісії :   Гаврилюк І.І., сестра медична старша;

Члени комісії :    Дерманчук Л.Г., завідувач господарства;

                             Столярчук М.М., кухар

 2. Комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини:   

 2.1. Здійснювати контроль за чітким виконанням заявок на продукти харчування та      продовольчої сировини постачальниками, проводити оцінку якості завезених продуктів харчування та продовольчої сировини (запах, смак, колір, консистенція тощо) та кількості продуктів харчування та продовольчої сировини від постачальників відповідно з накладними.

2.2. Складати акти та надсилати претензійні листи до постачальників у разі невиконання заявок на продукти харчування та продовольчої сировини, при надходженні продуктів низької якості, при виявленні нестачі або надлишку одного з видів продуктів; своєчасно копії цих листів та актів надсилати до управління освіти Дубенської міської ради  і Держпродспоживслужби у  Дубенському районі.                                                                   2.3. При виявленні нестачі або надлишку під час прийому одного з видів продуктів комірник зобов’язаний припинити прийом продуктів харчування та продовольчої сировини. Подальший прийом та переваження сировини здійснювати всією комісією з бракеражу за участю представника постачальника, а також представника органу громадського самоврядування (від колективу або батьків). Результати оформлюються Актом приймання у 2-х примірниках.                                                                                       2.4. Комісія з бракеражу складає Акт бракеражу у 3-х примірниках при встановленні недоброякісності будь-якого продукту (зокрема з великим відсотком відходів). Неякісну продукцію разом із примірником Акта слід повернути  постачальнику.                                                                                                                                3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор                                   Галина ІЩИШИНА

 

 

 

 

ВИТЯГ З НАКАЗУ

ЗДО №7 м. Дубно

28 серпня 2023р                                                                                            № 55

 

Про створення комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини в ЗДО №7

на 2023 – 2024 нр

 

 

 

Відповідно до пунктів 4.4.-4.6. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони  здоров’я України від 17.04.2006 №298/227 ( із змінами), Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» з метою забезпечення ефективного оцінювання якості продуктів харчування та продовольчої сировини, які постачають до закладу дошкільної освіти , 

НАКАЗУЮ:

1.Створити комісію з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини на 2023   рік у складі:

Голова комісії :   Гаврилюк І.І., сестра медична старша;

Члени комісії :    Дерманчук Л.Г., завідувач господарства;

                             Столярчук М.М., кухар

 2. Комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини:   

 2.1. Здійснювати контроль за чітким виконанням заявок на продукти харчування та      продовольчої сировини постачальниками, проводити оцінку якості завезених продуктів харчування та продовольчої сировини (запах, смак, колір, консистенція тощо) та кількості продуктів харчування та продовольчої сировини від постачальників відповідно з накладними.

2.2. Складати акти та надсилати претензійні листи до постачальників у разі невиконання заявок на продукти харчування та продовольчої сировини, при надходженні продуктів низької якості, при виявленні нестачі або надлишку одного з видів продуктів; своєчасно копії цих листів та актів надсилати до управління освіти Дубенської міської ради  і Держпродспоживслужби у  Дубенському районі.                                                                   2.3. При виявленні нестачі або надлишку під час прийому одного з видів продуктів комірник зобов’язаний припинити прийом продуктів харчування та продовольчої сировини. Подальший прийом та переваження сировини здійснювати всією комісією з бракеражу за участю представника постачальника, а також представника органу громадського самоврядування (від колективу або батьків). Результати оформлюються Актом приймання у 2-х примірниках.                                                                                       2.4. Комісія з бракеражу складає Акт бракеражу у 3-х примірниках при встановленні недоброякісності будь-якого продукту (зокрема з великим відсотком відходів). Неякісну продукцію разом із примірником  Акта слід повернути   постачальнику.                                                                                                                                  3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

                                                                  Витяг з    наказу

 ЗДО №7 м. Дубно

 01 січня 2024 р                                                                                №5

 

Про організацію харчування дітей в ЗДО №7

 

 

Відповідно до Порядку організації   харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою КМУ №305 «Про  затвердження норм та Порядку організації   харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»  з метою забезпечення повноцінного раціонального харчування вихованців закладу дошкільної освіти, запобігання харчових отруєнь та виконання санітарно-гігієнічних правил і норм,

НАКАЗУЮ :

1.   Контроль за організацією харчування, дотриманням вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів в ЗДО №7 здійснювати з дотриманням відповідно до законодавства.

2.  Відповідальність за контроль, планування та організацію харчування в ЗДО №7 , матеріально-технічне забезпечення харчоблоку, безпечність та якість сировини, харчових продуктів та готових страв, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів, виконання норм харчування, відповідність меню та асортименту несе  керівник  ЗДО №7 Галина  ІЩИШИНА, засновник закладу та постачальники харчових продуктів харчування.

 

3.   Керівник закладу Галина ІЩИШИНА:

3.1.   Забезпечує своєчасне планування та організацію харчування у закладі , координує роботу бракеражної комісії;

3.2   Визначає відповідальну особу , склад бракеражної комісії, до якої входять завгосп, кухар, відповідальна особа та медичний працівник, та положення про бракеражну комісію.

 3.3  За погодженням із засновником визначає режим та спосіб організації харчування з урахуванням наявної матеріально-технічної бази, тривалості перебування дітей у закладі освіти;

 3.4  З урахуванням пропозицій відповідальної особи , визначає форму організації харчування дітей в закладі освіти;

  3.5  Затверджує примірне чотиритижневе  сезонне меню за погодженням з Держпродспоживслужбою, а також щоденне меню-розклад;

 

4.  Призначити відповідальною особою, яка здійснює координацію та контролює роботу працівників харчоблоку та медичного працівника закладу освіти з питань організації харчування,  з питань безпечності та якості харчових продуктів, санітарно-гігієнічного стану харчоблоку,  з питань  дотримання вимог санітарного законодавства  вихователя - методиста Наталію РЕДЬКО.

4.1  Регламентувати виконання , покладених на відповідальну особу за організацію харчування дітей, таких обов’язків :

-  відпрацювання режиму і графіка харчування дітей;

-  зняття проби з готових страв безпосередньо з казана за 30 хвилин до видачі їжі з харчоблоку  у разі відсутності відповідальної особи за зняття проби.

-  участь у бракеражі готової продукції у разі відсутності медичного працівника;

-  бере участь у роботі бракеражної комісії;

-  здійснює контроль за умовами та строками зберігання харчових продуктів у ЗДО №7 , дотриманням примірного чотиритижневого сезонного меню та щоденного меню-розкладу;

-  консультативна допомога педагогічному та технічному персоналу , який бере участь у організації харчування дітей , з питань санітарного, гігієнічного  та естетичного виховання;

4.2.  Здійснювати в координації з медичною сестрою моніторингову діяльність за організацією раціонального харчування дітей:

-  за виконанням норм харчування;

-  за якістю продуктів, які надходять від постачальника;

-  за технологією приготування їжі; 

-  за дотриманням графіку видачі їжі;

-  за дотриманням дітьми правил особистої гігієни та виховання культурно-гігієнічних  

    навичок під час вживання готових страв;

-  за санітарно-гігієнічним станом харчоблоку;

-  за дотриманням персоналом правил санітарії та особистої гігієни;

-  за веденням документації;

-  за батьківською платою;

4.3.  Приймати участь у  роботі бракеражної комісії.

 

5.   Відповідальною за організацію та якість харчування,  дотримання вимог санітарного законодавства,   вважати старшу медичну сестру Ілону ГАВРИЛЮК.  Медичний працівник виконує  функції, прописані відповідно до п.20 Постанови №305:

 5.1  Складає примірне чотиритижневе сезонне меню, затверджує у директора ЗДО та погоджує в Держпродспоживслужбі;

 5.2  Складає щоденне меню-розклад,  на підставі примірних чотирьохтижневих меню відповідно до картотеки страв для двох вікових груп – дітей віком до 3-х років та дітей віком від 3-х до 6-ти (7-ми) років відповідно до затверджених норм харчування.

5.3   Вивішує  меню із зазначенням виходу кожної страви поруч із вікном видачі їх із харчоблоку на коридорах в інформаційних куточках закладу .

5.4   Веде загальний облік дітей. які отримують безоплатне гаряче харчування та харчування за кошти батьків;

5.5   Здійснює бракераж сирої  продукції, контролює  безпечність та якість продуктів харчування та продовольчої сировини, які надходять до закладу, під час приймання завгоспом  сирої продукції (за термінами реалізації і умовами зберігання).

 5.6   Веде бракераж готової продукції, контролює  вихід , безпеку і якісь страв, дотримання технології їх приготування;

 5.7   Бере участь у роботі бракеражної комісії;

 5.8   Веде  Журнал обліку виконання норм харчування кожні 10 днів, проводить аналіз якості харчування, а за потреби – його корекцію;

 5.9  Здійснює контроль за проходженням працівниками ЗДО №7, які виконують посадові обов’язки, що пов’язані з організацією харчування дітей, профілактичних медичних оглядів відповідно до законодавства;

 5.10  Здійснює контроль за дотриманням правил особистої гігієни, наявністю гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку , зазначає  це у журналі здоров’я та інформує керівника закладу;

 5.11   Призначається відповідальною особою за зняття проби з готових страв безпосередньо з казана за 30 хвилин до видачі їжі з харчоблоку;

5.12   Веде моніторингову діяльність за організацією раціонального харчування дітей:

-   за виконанням норм харчування;

-  за якістю продуктів, які надходять від постачальника;

-  за технологією приготування їжі; 

-  за дотриманням графіку видачі їжі;

-  за дотриманням дітьми правил особистої гігієни та виховання культурно-гігієнічних   

    навичок під час вживання готових страв;

-  за санітарно-гігієнічним станом харчоблоку;

-  за дотриманням персоналом правил санітарії та особистої гігієни;

-  за веденням документації;

5.13  Проводить заняття з гігієни харчування й основ дитячого дієтичного харчування, санітарно-освітню роботу, у тому числі бесіди щодо харчування дітей у колективі і родині;

5.14  Добросовісно ставитися до ведення документації з харчування.

 

6.    Завідувачу господарства Любові ДЕРМАНЧУК:

6.1  Нести відповідальність за матеріально-технічне забезпечення харчоблоку обладнанням, відповідно маркованими щодо об`єму і призначення: технічним електрообладнанням, посудом різної величини і призначенням, обладнанням для прибирання приміщення, кухонним інвентарем, столами для обробки харчових продуктів, мийними засобами та засобами для дезінфекції, столами та стільцями, що відповідають зросту дітей тощо;

6.2  Приймати від постачальників продукти харчування і продовольчої сировини гарантованої якості з супровідними документами які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати  відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).

6.3  Надавати попереднє замовлення та заявки на продукти харчування до суб`єктів підприємницької діяльності, постачальників продуктів харчування і продовольчої сировини.

6.4  Дотримувати вимог санітарного законодавства при їх зберіганні здійснювати їх облік у Книзі складського обліку. 

6.5  Брати участь у складанні меню .

6.6  Приймати участь у  роботі бракеражної комісії.

 

7.   Кухарям  Марії СТОЛЯРЧУК,  Юлії РОМАНЮК.:

7.1   Відповідати за зберігання та використання денного запасу продуктів та повноту закладки продуктів і вихід страв, за якість і своєчасне приготування їжі, за санітарний стан приміщень харчоблоку;

7.2   Суворо дотримуватися під час приготування страв поточності виробничого процесу (технології виготовлення);

7.3   Добирати і зберігати щодня добові проби кожної страви раціону;

7.4   Видавати дітям готові страви не раніше ніж за пів години після зняття проби призначено відповідальною особою у суворо визначений час з інтервалами не більше 3 – 4 год, згідно графіку;

7.5   Суворо дотримуватись правил особистої гігієни. Санітарний одяг (халати, фартухи, хустки, ковпаки) замінювати при забрудненні;

7.6   Розписуватися всім працівникам харчоблоку особисто у Журналі здоров`я працівників харчоблоку про відсутність дисфункції кишечника та гострих респіраторних інфекцій;

 

8.   Помічникам вихователів:

8.1   Забезпечувати дітей питною водою за індивідуальною потребою. Кип`ячену   воду давати після охолодження до кімнатної температури. Зберігати у добре вимитому посуді у міняти не рідше ніж 1 раз на добу;

8.2   Доставляти їжу у групи лише у промаркованих, закритих кришками відрах і каструлях, у чистому санітарному одязі (халат, фартух, хустках), чистими руками;

8.3   Збирати недоїдки після харчування дітей у спеціально маркіровані ємності, які наповнюються не більше ніж на 2/3 об`ємом;

 

9.   Педагогічному персоналу:

9.1   Приділяти увагу вихованню культурно-гігієнічних навичок до та під час вживання їжі, починаючи з раннього віку дитини (згідно з вимогами чинної програми);

9.2   Дотримуватися принципів наступності, єдності вимог в ЗДО і в родині – висвітлювати в інформаційних куточках для батьків питання організації харчування дітей у дошкільному закладі  і вдома; питання раціонального харчування дітей вносити у тематику батьківських зборів, конференцій, консультацій для батьків.

9.3  Покласти на вихователів груп відповідальність за своєчасне надходження батьківської плати за харчування дітей у ЗДО №7.

 

10.   Дотримувати вимог чинного законодавства з питань санітарії та гігієни усім працівникам  ЗДО, причетним до організації харчування дітей.

11.   Працівникам, пов`язаним з організацією харчування дітей проходити обов`язкові медичні огляди відповідно до чинного законодавства.

12.   Не проводити оплату добових проб з готових страв а також проб які добираються при здійсненні бракеражу, особою, яка проводила зняття проби.

13.   Заслуховувати на загальних зборах колективу закладу, педагогічних радах питання організації харчування у ЗДО №7.

14.   Висвітлювати медико-педагогічну оцінку організації харчування дітей в інформаційних повідомленнях, довідках, наказах, обговорювати результати на виробничих нарадах. Не рідше 1 разу на місяць.

15.   Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Логін: *

Пароль: *